Tijdje stil.. - Reisverslag uit Nanjing, China van Lisanne Bouman - WaarBenJij.nu Tijdje stil.. - Reisverslag uit Nanjing, China van Lisanne Bouman - WaarBenJij.nu

Tijdje stil..

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

10 Juli 2014 | China, Nanjing

Reisverslag doet het weer door VPN !

Graag zou ik heel veel willen vertellen over alle avonturen die ik beleefd heb, maar helaas kan ik niet veel kwijt.

Tot nu toe zijn de dagen vooral gevuld geweest met oefenen, oefenen en nog meer oefenen voor de shows die wij moeten doen.

Een dagje zijn wij weg geweest, helaas was dat maar voor even vanwege de regen. Chinese muur even aangeraakt en op gelopen haha.

De 12e en de 13e hebben we in totaal 4 shows, spannend dus.

Ik mis Nederland en alles wat daarbij hoort best wel. Het was erg wennen dat chinese eten. Gelukkig is er toast met boter en jam !! Mijn redding hihi :D

Vandaag even snel op de foto geweest in hotel voor de pers en toen weer oefenen, nu weer.

Laat binnenkort wat van mij horen !

Liefs.. let niet op ht woordje hieronder, dat wilt niet weg :o xxx
wennen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Actief sinds 28 Juni 2014
Verslag gelezen: 527
Totaal aantal bezoekers 1383

Voorgaande reizen:

28 Juni 2014 - 25 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: